[Tajfutas] a csehek és mi

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 5., Cs, 00:11:49 CEST

Szia Feri,

A Salgótarjániak már húsz-egynéhány éve készítettek egy nagyon nívós
tájékozódási futó térképet turistajelekkel kiegészítve. Nem tudom, hogy
siker koronázta-e a vállalkozásukat.

Én 2006-ban, Pécsett készítettem egy tanulmányt, amit a PVSK adhatott
volna be az önkormányzat felé, de a szöveges részét nem találom a
gépemen csak a hozzá tartozó 2. számú mellékletet. (Lásd. melléklet)

Jelenleg viszont ez a projekt fut Pécsett
<http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/929-uj-projekt-sportolj-a-mandulasban>,
kicsit csendesen, bensőségesen, a mellékelt térképen bejelölt helytől
úgy 200 m-re Nyugatra a mandulási faháztól.

Erről a képről
<https://www.facebook.com/tajfutasertpecs/photos/pb.137771963439673.-2207520000.1567630941./480129332537266/?type=3&theater>
(jelenleg 155 követő, ezt azért jegyezzük fel), egy iskolai szülői klub
sorozatrendezvényének kezdete jut az eszembe. Szintén EUS projekt. Első
találkozón a tanterem majdnem megtelt. Boldogan néztem körül, hogy végre
láthatom/találkozhatom a gyermekem csoporttársainak szüleivel is.
Megtudjuk beszélni gondjainkat, esetleg nevelési tanácsokat adhatunk,
kaphatunk. Fotós érkezik. Kit-kat, felvétel jobbról, balról, csízzz. Ezt
követően távozik, vele egyetemben még hat-hét fő is. Maradtunk hárman és
a klubot vezető pszichológus hölgy. Mint kiderült a "biodíszletek" nem
szülők voltak, hanem az intézmény háttér munkatársai.

Üdv,

Janó, aki imádja az uniós projekteket.
http://kozossegekpecsert.hu/ingyenes-kepzesi-lehetoseg-onkentes-munkaban-resztvevok-szamara/