[Tajfutas] Vásárhelyi Tájfutó Közösségi Tér támogatása

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 20., V, 00:28:48 CEST

Bevezető oldal: - címlap felső részén

Támogatásoddal segíthetsz megvalósítani a vásárhelyi tájékozódási futók
60 éves álmát, hogy saját klubhelyiségük, öltözőjük legyen!

Fizetést követően érkező megköszönő mondatban:
> Köszönjük, hogy támogatásoddal segítetted megvalósítani a vásárhelyi
> tájékozódái futók hatévtizedes álmát, a saját klubhelyiséget!

Én ebben az előző két mondatban kértem/javasoltam Ádámtól, hogy a
tájékozódási futó(k) kifejezést szerepeltesse.

A többi tájékoztatást nyújtó mondatokban sok helyen elhagyható a tájfutó
szó vagy helyettesíthető sportágunkra kifejezés használatával. Pici
változtatások. Statikus szöveg lesz/van belőle, a terület mérete elbírná
azt a pár plusz betűt.

Csatolok két levelet amikor még nem került szóba rövidítés.

Jó éjszakát,

Janó

Egy 1965 évi, régebbeb már publikált cikk Saciról mellékelve és egy
Képes Sport cikk