[Tajfutas] 50 éves az MTFSZ - A (somogyi) tájfutás a (somogyi) sajtó tükrében

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 2., Sze, 00:07:00 CEST

Sziasztok,

Volt Fonyódiként, szívmelengető olvasni ezeket a sorokat. Németh László,
matematika tanár fogta össze a kilencvenes évek elején az aranycsapatot.
Most Gödöllőn látok hasonló jó szerveződést formálódni Szecsődi Ákos és
edző/pedagógus társai keze alatt. (Kicsit sokat kellett keresnemezt a
képet róluk -egyikőjük hátáról
<https://www.zonerama.com/kerno1/Photo/5606856/200444989>, tehát nem a
kép közepén látható, számomra ismeretlen kedves hölgyre gondolok.)

Viszont az is nagyon érdekelne, hogy amikor még halvány dunsztom sem
volt a sportágról (tudjátok, felmentettként rúgtam a labdát
délutánonként az ált. iskola udvarán a gimitől egy kilométerre), de
nővérem már a fonyódi Mátyás Király Gimnázium tanulója, kosárlabdázója
volt, akkor kik voltak a1969-71 közötti fonyódi csapatban
<https://drive.google.com/drive/folders/1DzlFrK4TcNuCJCcH31IkNeOlMPF05T5E>
és ki/kik lehettek a felkészítőik, hogyan jöttek létre, mert az is egy
jó csapat lehetett.

Üdv,

Janó, a balatoni gyerek, aki csak egyszer pecázott életében. Sajnálta a
halaktól a csalinak szánt almás pitét, ezért inkább megette saját maga a
stégen.