[Tajfutas] 50 éves az MTFSZ - A (somogyi) tájfutás a (somogyi) sajtó tükrében

Mérő Edit edit.mero at gmail.com
2019. Okt. 1., K, 10:47:52 CEST

Kedves Ernő,

szeretnék gratulálni ehhez a fantasztikus munkához!
Nagyon elismerésre méltó, amit összehoztál.

Leírhatatlanul jó érzés volt megtalálni ezekben a már megfakult
újságcikkekben a nevemet, a középiskolás barátaim nevét (a Mátyás Király
Gimnáziumból, akkor még létezett egy jó csapat Fonyódon), és felidézni
annyi szép eredményt és emléket.

Köszönöm,
és további sok sikert, kitartást és örömöt kívánok a folytatásához!

Edit

Kutnyánszky Ernő <erno2002 at kabelnet.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept.
18., Sze, 18:10):