[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Május. 30., Cs, 20:41:29 CEST

Szia Péter!
Az a 4 mp igenis számít. Abszolut nem mindegy, hogy egy 40 perces pályán
1800 vagy 1804 mp-cel kapok ki!
Az viszont hogy nem kell nullára lelassítani, pont az aránytalanul nagy
tömeg esetén, sokat jelent :-) Főleg az 1,5m es doboz segít az MTBO
versenyeken, olyannyira, hogy vettünk is 20 dobozt ehhez.
Viszont egy jó cipő többe kerül, mint egy dugóka, és egy szezon alatt van
akinek el is kopik. Versenyekre utazni sem olcsó.
A versenyek céljaiban hosszú sorok állnak a büfénél.
És sorolhatnék még pár dolgot, aminek árérték aránya nem mindenki számára
elfogadható. Szerintem  az AIR+ dugóka a nem lóg ki a sorból. Ha költséget
akarunk csökkenteni, ez is az egyik, de nem egyetlen eleme a rendszernek.
Pl Mecsek kupa Bp-Pécs-Bp 400km? 32 l üzemanyag, több mint fél dugóka ára.
Ha 4 en vannak a kocsiban 8 alkalommal, kb már ki is gazdálkodtak egy
SIAC-ot. Vagy 4-et?? (Gerzson tudná)Tessék ezzel is foglalkozni.

Szieberth Péter <szieberth at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 30.,
Cs, 20:21):