[Tajfutas] új térképjelek

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Már. 4., H, 09:11:30 CET

Az a válogatott versenyző aki elmegy egy nem keresztény országban és előtte
nem tudja hogy a vallási szimbólumokat mivel jelölik a térképen, adja
vissza szerelését:-) és mellesleg nem készitette fel az edzője rendesen. És
aki messziről jön, és a térképen lát egy keret formájú jelek, majd az orra
előtt ott van egy olyan kva nagy kereszt formájú izéé az erdőben, és
megtudja beazonosítani, nem tájfutó. Szerintem műbalhé ez. De spongyát rá:-)

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> (időpont: 2019. márc. 4., H,

--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve