[Tajfutas] új térképjelek

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Már. 4., H, 08:59:51 CET

Ott meg nyilván van más vallási szimbólum, aminek a jelét meg akkor ők
kérhetnék a jelkulcsba, és egy világversenyen a keresztények nem fogják
tudni előre, hogy pontosan milyen tereptárgyat jelöl. Pont ennek a
megszüntetése az IOF feladata.

Ha valaki egy hazai versenyre készített térképen megtartja a keresztet,
szerintem nem lesz belőle probléma. Én az amúgy is zárt (olívazölddel
jelölt) temetőket valószínűleg továbbra is fel fogom turbózni vele, a
szóló kereszteket egyéb helyeken meg eddig is inkább az X-szel jelöltem
(ha egyáltalán volt akkora, hogy érdemes volt felvenni).

Üdv,
Skuló Marci