[Tajfutas] Új kommunikációs platform

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2019. Már. 1., P, 09:06:49 CET

Kedves Andor!

Számomra az ilyen levelek teljesen értelmezhetetlenek és értelmetlenek.
Ki nézne hülyének és miért? Miért gondolod, hogy a lista több száz olvasója
tudja, hogy te mire gondolsz?
Mit akarsz elérni az ilyen üzenetekkel?
És miért baj, ha lesz egy cím, amit te is hiányolsz?
Az ilyen jellegű levelek azok, amik rontják az közhangulatot, és ezen
szeretnénk változtatni😢!
Üdv:
Krasznai Orsolya
aki a az értelmes kommunikáció, és nem a rosszindulatú odaszúrások pártján
áll