[Tajfutas] rendezői felelősség extrém időjárás esetén

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 17:14:40 CEST

Sziasztok,
Másodfokú illetve harmadfokú riasztás esetén felelőtlenség egy versenyt
elindítani. Erről az OMSZ honlapján lehet folyamatosan frissülő
tájékoztatást kapni. Így nem kellene az ellenőrző bírót terhelni egy ilyen
döntéssel.
(Amúgy ÉOB mellé nem kellene másik OBt beerőltetni szerintem sem.)
Zka

Kovacs Balazs <Balazs.Kovacs at answare.hu> (időpont: 2019. jún. 24., H,

--
Sent from Gmail Mobile