[Tajfutas] ÉOB

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2019. Jún. 24., H, 09:48:41 CEST

Én is azt tartanám jobbnak, ha szombaton délelőtt 10-13-ig lemenne a EOVB,
majd este 10 kor lehet az ÉOB rajtja.
A 30-40 perces pályákat, bőven ki lehet pihenni estére, de az éjszakai
70-120 perces gyötrődés után futni a váltóban már nem olyan könnyű.
Jövőre mi rendezzük!

Gera Tibor

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún.
24., H, 7:55):