[Tajfutas] ÉOB

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 07:47:16 CEST

Sziasztok!

Már akkor  elhibázott döntésnek éreztem, amikor ki lett hírdetve pár éve,
hogy ÉOB után egy másik OB legyen.
Most, hogy megtapasztaltam biztos vagyok benne, hogy ez kerülendő. Már most
döntést lehet hozni a jövő éviről, hogy így ne tovább.

Persze, lehet modani, hogy az ÉOB nem él meg egyedül a kevés induló miatt.
Erre is volna ötletem:

Minden OB rendezője az rendező az MTFSZ legyen. A szervező bizottság azonos
protokoll alapján rendezze a versenyt.
A térképek és térképrajzolók jobb menedzselése.
Központi támogatók az OB-kra.
A központi szereplők megfizetése. Önkéntesek az adott régióból.
Bevétel a szövetségé. Ez növelné az UP támogatást, a válogatott támogatást.
Azonos árak.
Csökkenő nevezési díj, mert a szövetség nem szedné be magától a 10+8%-ot.
Az elkészült térkép az MTFSZ-é lenne. Lehetne tovább használni.
Nem ezen az egy versenyen szeretne meggazdagodni az egyesület.
Az MTFSZ nem szeretne nagy nyereséget realizálni a rendezésből.
*Ki  lehetne egyenlíteni kölönböző OB-k közötti különbségeket.*
A rendezők profivá válnának.
Egységes szemlélet, egységes színvonal, egységes protokoll.
Pályakitűző, ellenörző bíró, felvezetők, stb felkérése az adott régióból.

Az OB rendezés előnyeit minden tájfutó élvezné.

Tapasztalat: a rendezők nem kötődnek az adott klubhoz. Néhány rendező
minden OB rendező már most is.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Péter Gombkötő <oldgombi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún. 22., Szo,