[Tajfutas] EOVB parkoltatás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Jún. 23., V, 17:27:56 CEST

Sziasztok!

Elnézést kérek azoktól a versenyzőktől és versenyzőket a váltóbajnokságra
hozó gépkocsivezetőktől, akiket, mint később kiderült, természetvédelmi
területre irányítottam parkolni. Mentségként szeretnék néhány körülményre
hivatkozni.
1. Az ominózus sáros ösvényen és körülötte állt már 8-10 gépkocsi, mire én
(a parkoltatást a versenyközpont irányából kezdve, és ahogy szaporodtak a
gépkocsik, fokozatosan visszafelé haladva) odaértem.
2. A természetvédelmi területek határát mindenhol tábla szokta jelezni, én
itt nem láttam ilyen táblát. (Attól még lehetett, mert elég rossz a szemem
a tereptárgyak észleléséhez.)
3. A parkoltatási feladatot azzal az egyetlen megkötéssel kaptam, hogy
kapubejárókhoz ne engedjek kocsit parkolni, ezen kívül a saját
megítélésemre volt bízva. A kertes házakkal szomszédos terület
természervédelmi jellegét senki nem közölte velem időben.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson