[Tajfutas] Decathlon, tájfutás

Attila bigmafa at gmail.com
2019. Jún. 22., Szo, 17:41:57 CEST

Szerintem a szerző arra gondolt, hogy ha kicsit is ferdén tartod a tájolót,
felakad a tű, így manuálisan bármilyen fel-le-el-meg-összehajlást tudsz
kompenzálni.
A kirakott laptájolón ugyan volt háromszög és kör sablon, mégis
használhatatlannak tűnt, annyira kell neki a vízszintes... Az ujjtájoló
viszont pöpec volt, balos-jobbosban is...

Attila