[Tajfutas] ÉOB

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2019. Jún. 22., Szo, 17:00:12 CEST

Nincsenek kezemben egzakt statisztikai adatok, úgyhogy inkább érzésre:

-          Lehet, hogy az ÉOB létszáma nem rosszabb, mint volt, de régebben simán megállt a lábán támogató OB nélkül is. (Egyébként, nekem vannak kétségeim ennek a fúziónak a hasznosságáról, mert sportszakmai szempontból elég röhejes két OB futamot rendezni 12 órán belül, de ez most mellékszál.)

-          Jut eszembe, régen volt selejtező az Éjszakai OB-ra. Mert amúgy kezelhetetlen lett volna a tömeg. No joke.

-          A szakág – vagy mi – hanyatlása inkább a többi versenyen érhető tetten, gondolok itt elsősorban a Postás Éjszakai kimúlására, de köztünk szólva, a Szélrózsa is ért meg szebb napokat.

-          Az éjszakait is tartalmazó monstre váltókat (Eötvös) meg már rég eltemettük, pedig valaha nagyon nagy presztízsük volt.

D.