[Tajfutas] offtopic: allergia

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Júl. 1., H, 18:29:14 CEST

Sziasztok!

Rövid távra megoldódott az orvosi  probléma. Gárdonyi Csilla szüleitől
kaptam olyan tanácsot, ami segített a helyes döntés meghozatalában.

Viszont közben jutott eszembe az a kérdés, nem lehet-e esetleg a
szájkörnyék megdagadása fogprobléma eredetű? Erről a fogorvos listatagokat
kérdezem. Régen ugyanis végeztek tömést olyan anyagokkal, melyekről
kiderült, hogy problémát okozhatnak. Nekem is voltak és lehet, hogy még
vannak olyan fogaim, amelyeket amalgámmal vagy hasonlóval tömtek.

Üdvözlettel:
Gerzson