[Tajfutas] pálya hosszak

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Jan. 9., Sze, 08:55:30 CET

Sziasztok!

A dobogós helyezésre esélyeseknek esetleg még a mi rövidtávú
bajnokságainkon is megéri a szép éremért, hogy kevés futásért sokat
utazzanak. Ha nem lennének már kevésbé figyelmesek a rendezők, mint pár
évvel korábban. (Vagy lehet, hogy a szabályzat változott időközben?)
Azelőtt, olyan esetekben, amikor egy nyílt országos bajnokságon az első
három között volt nem magyar állampolgárságú versenyző, két
eredményhirdetést tartottak ezekben a kategóriákban. Nemcsak a fő
kategóriákban, hanem a szenior kategóriákban is. Mióta a bajnokságok
nyíltak lettek, a legjobb 3 magyart külön is megtisztelték azzal, hogy a
dobogóra szólították őket. Múlt évben vettem észre, hogy ez a korábbi
gyakorlat megszünt, mivel F70-ben érdekelt lettem volna mint a 3. legjobb
magyar állampolgárságú versenyző, de a rendezők másként gondolták. (A 2018.
évi Rövidtávú Országos Bajnokságon.)

Üdvözlettel:
Gerzson