[Tajfutas] pálya hosszak

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Jan. 9., Sze, 08:14:11 CET

Sziasztok!

Karesz szerintem azt kifogásolja, hogy többségében rövidülnek a
pályahosszak. Egyébként én még 50-55 között is szerettem 21B-ben indulni.
Akkortált gyakran ugyanezen a távon indult a nálam is idősebb Gárdonyi
Zoltán.

Viszont 10-20 perces versenyekért nem szeretek órákat utazni. Ne vágjátok
rá erre azt az automatikus választ, hogy atlétikai sprint távokon 10-20 mp
futásért is sokan hajlandóak utazni. Az az élmezőny, akiknek az értékes
díjért vagy más előnyért megéri. Amatőröknek viszont nem éri meg rövid
futásért a helyszínre utazni és vissza..

Üdv:
Gerzson

Nagy Lajos <nagyluji43 at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan. 8., K,
18:05):