[Tajfutas] BTFSZ évindítás - plakát

Gy�rgy Boz� bozan.gyorgy at gmail.com
2019. Jan. 8., K, 16:12:08 CET

Kedves Janó Sporttárs!

Hivatkozással 1970. febr. 25-én kelt levelükre válaszolva tájékoztatom,
hogy időközben megalakult az MTFSz Térképbizottsága, amely a tájékozódási
térképekkel kapcsolatos feladatokat országos szinten, teljes hatáskörrel
irányítja.
Kérelmével forduljon Főhatóságához.

Egyben felhívom figyelmét, hogy Főhatóságának esetleges elzárkózása esetén
joga van magánemberként a hazai LIDAR térképészet zászlóshajójának
tekinthető Greypixel Geometrics szolgáltatóhoz fordulnia térképészeti
alapanyag igényeivel.
Ügyfélszolgálatuk címe: 7621 Pécs, Percel Miklós út 21.

Az ilyen "Mélyen tisztelt" elvtársi titulusokat pedig felejtse el. Azok a
Wesselényi Alapítványos idők már rég elmúltak.
Inkább nyúljon mélyen a zsebébe, akkor még akár LIDAR állománya is lehet.

Sporttársi üdvözlettel
         BX
(pecsét és aláírás nélkül)

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan.