[Tajfutas] BTFSZ évindítás - plakát

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 8., K, 11:33:12 CET

Mélyen tisztelt Bozán Elvtárs,

Köszönttel vettük felajánlását, amint sikerül társadalmi munkában
legálisan lefordíttatnunk az anyagot és megfelelő kapacitású stencilgép
használatát biztosítanunk a sokszorosításhoz, élünk a felkínált
lehetőséggel. Addig is abban szeretnénk szíves közbenjárását kérni, hogy
a hazánkban fellelhető LIDAR alaptérkép állományból biztosítani
szíveskedjen megyénknek pár apró részletet, a jövő évi versenyeink
színvonalas megrendezéséhez. Megkereső levelünket csatoltuk a Fax
üzenetünkhöz.

Elvtársi üdvözlettel

Kelemen János

Name: Földhivatal_BMTFSZ_1970_001.jpg