[Tajfutas] BTFSZ évindítás - plakát

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Jan. 6., V, 21:07:32 CET

Sziasztok!

A Mecsek 3-on biztos járt Janó, ez ugyanis a nevével ellentétben a
Geresdi-dombságban van, és a frissebb térképet még helyesbítette is.

A Mecsek 2 pedig a Váralja, amin az első Junior Match volt 1986-ban,
2020-ban pedig elvileg ONEB és PCSB lesz.
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/jwoc/1986-varalja.jpg

Üdv,
Skuló Marci