[Tajfutas] BTFSZ évindítás - plakát

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 3., Cs, 13:41:20 CET

Szia Boxi,

Ennyire nem mélyedtem bele. Leveled alapján néztem utána.

Nem jártam a Mecsek 2-3 területén. A keleti Mecsekben vannak, ha jól tudom.

http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/terkepek/terkepek-a-multbol

A harmadik térkép a linken. (+ csatolva az általad küldött térkép, mert
valszeg a lista nem kapja meg azon leveleidet, ahol Másolatot kap:
mezőbe írod be a levlista címét.)

Iván 1970 évi körlevelében említ meg egy MTFSZ által elkészített
plakátot és utal továbbiak elkészítésére.

Ez lehetett az első MTFSZ plakát? Vagy ez ténylegesen BTFSZ szerzemény?
Milyenek követték?

+ még aktuális egy újévi köszöntés, csatolva Iván (MTFSZ) 1970 évi
utolsó körlevelei is.