[Tajfutas] Új kommunikációs platform

Mets Miklós miklos.mets at gmail.com
2019. Feb. 28., Cs, 21:51:09 CET

> Nagyon remélem, hogy csak vicc!
Isti, nem vicc! Ahogy te is mindig teljesen komolyan gondolod, amit
írsz-velem ellentétben
> A Levlistában a személyeskedések a legjobbak, ha az eltűnne, mégis mi
> maradna az unalmas esős napokra, munkahelyi ebédszünetekre?
Hát, lehet így is nézni, pszichológia támáju könyvhöz anyagyűjtésen még
nem gondolkoztál a lista kapcsán?

> És ha már itt tartunk: Miki, tedd már fel Csilla kisfilmjét is,
> különben holnapra átneveztetem a Hangya utcát Rózsaszínű csengettyűs
> elől kosárkás tájbringások utcájára
lehetne, hogy ne csak a csengettyű legyen rózsaszín?

személyeskedés ide vagy oda, nem is én kezelem a BTFSZ honlapot :-), de
az igény jogosságát nem vitatva, reggel, a későn fekvők még ma, külön
értesítés nélkül megtekinthetik a legvégére marad filmeket.

MM