[Tajfutas] Új kommunikációs platform

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2019. Feb. 28., Cs, 19:32:59 CET

Nagyon remélem, hogy csak vicc! A Levlistában a személyeskedések a
legjobbak, ha az eltűnne, mégis mi maradna az unalmas esős napokra,
munkahelyi ebédszünetekre?

És ha már itt tartunk: Miki, tedd már fel Csilla kisfilmjét is, különben
holnapra átneveztetem a Hangya utcát Rózsaszínű csengettyűs elől kosárkás
tájbringások utcájára

Látjátok? Ha ennek hatására Miki felteszi, akkor a személyeskedés nem csak
jól eső, de még hasznos is!
(Lécci Miki, de tényleg tedd már fel! Köszi!)

zs.

Személy szerint én még nem döntöttem el, hogy ez a levél a hülyének néztek,