[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Feb. 23., Szo, 16:34:36 CET

Csináltam egy gyors számítást, azaz kaptam adatokat és osztottam, de inkább
csak összeadtam.
A 2018 as adatokat figyelembe véve, és azt feltételezve, hogy minden
egyesületnek/szakosztálynak  1 szavazata van,  szélsőséges esetben 405
versenyzőt képviselő szakosztályok (a létszám szerinti második fele plusz
1) kettővel több szavazattal rendelkeznek mint a 2048 versenyzővel
rendelkező "népesebb" egyesületek. (385 : 2068 taglétszámnál lenne egyenlő
a szavazatok száma)

Azaz most a kis egyesületeknek, versenyzőre vetítve,  ötszörös szavazati
joguk van.
Tökéletes megoldás nincs, de ennél minden más módszer
igazságosabb-szerintem.

De majd Gerzson pontosít, mekkora is itt most az aránytalanság?

MM

Marczis István <marczisi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. febr. 23.,
Szo, 8:19):