[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2019. Feb. 23., Szo, 00:08:18 CET

Sziasztok!
Megvártam amíg elül-rendeződik a vita. Vártam, hogy előjöjjenek a
"farbával".
Bizonyára nem azért van ez a szabálymódosítás, mert az éves
közgyűléseken a küldöttek nem tudnák kivárnia a fél órát.
Azt vártam, hogy megfogalmazódjon.
Azt gondolom, hogy a "nagyok" -nak igen is legyen nagyobb beleszólása az
irányításban. Aki ezt vitatja, azt is vitatja, hogy ezek a klubok a
sportág motorjai. Aki közéjük akar tartozni, lehet dolgozni. Nem csak
egy OB-t vagy helyi, egyesületi versenyt rendezni, ha nem minden áldott
nap ott lenni az edzésen, családot félrerakva-meggyőzve ,
versenyről-versenyre járva. Mert ezeknek az egyesületeknek motorjai
akkor is ott vannak edzésen, mikor egy-két tanítvány szünetet tart, de
NEKIK ott kell lenni és motiváltan vagy néha elkeseredetten edzést tartani.
Van miért kérniük a közgyűléstől ezt a kiérdemelt előnyt!!!!
A kérdésem, hogy miért most és miért ilyen mértékben szeretnék ezt az
tiszteletet?!
A miért most (?), azt értem, következőleg már az elnökségről lesz a döntés.
Miért ilyen mértékben kérik ezt a szavazati többletet?
A mérték az, mely kérdéses(lehet)!
Mit akarnak elérni? Mi az amit a mostani rendszerben nem lehetséges?
Ugye nem az a fél órás várakozás a gond amit beszélgetéssel tölt el a
plénum a közgyűlésen?
Ha sikerül az előterjesztés megszavazása, ettől jobb lesz?
Mert valójában ez a kérdés?
Nagyok szavazatai, figyelembe véve a kicsik egyre nagyobb várható
növekvő frusztrációját, talán a végén már csak a nagyok maradnak?
Mi az a végső cél ami miatt indolt.....ilyen nagy arányú szavazati
különbség?!
Aki dolgozni akart többnyire oda is lett engedve.
Mélyen tisztelve a nagyok hosszú éves-évtizedes munkáját, talán ha
megelégednének max 3x szavazattal, mindenki megnyughatna.
Ezt szeretném ajánlani a nagyok képviselőinek. Ők a zászlóvivőink, de
nem lehet cél, hogy csak a zászlóshajók vívják (egy idő után)
magányukban a csatát.
Talán nem kell nagyobb előny, mint ami célszerű.
Szieberth Péter
(pvm)