[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás - jogi észrevétel

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2019. Feb. 21., Cs, 15:45:10 CET

Jogász nem vagyok és a vitában sem szeretnék részt venni, de emlékeztetek,
hogy még a nagytiszteletű parlamenti bizottságokban is lehet egymás helyett
szavazni, tehát nem látom a különbséget a többes szavazati jog és a többes
képviseleti/részvételi jog között. (Viszont soha ne legyen nagyobb gondunk
ennél!:-)
I.

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr.
21., Cs, 15:38):