[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás !!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 20., Sze, 14:18:51 CET

Szia Skuló,

de kell (ami nem gond), mert

1. Nem minden vonat ér be 9-9.30-ig Budapestre.

2. A közgyűlés továbbra is akkor lenne határozatképes a meghirdetett
időpontban az Alapszabály szerint, ha "(1) A Közgyűlés határozatképes,
ha a tagok több *mint a fele* jelen van."

Tehát, nincs összefüggés a határozatképesség és a többlet szavazati jog
között e tekintettben.

Üdv,

Janó, aki köszöni, hogy eleddig 221-n megtekintették/letöltötték a az
alapszabály módosítás indoklását.