[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás !!

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Feb. 20., Sze, 08:40:12 CET

Sziasztok!

Igen, a piros egyesületek kiléptek (megszűntek) 2018-ról 2019-re.

Én 21 éve voltam először MTFSZ-közgyűlésen, de akkor is nehéz volt
összekaparni az 50 %-os jelenlétet, és azóta is csak elvétve sikerült
ez, mivel a kis egyesületek jellemzően nem képviseltetik magukat még
meghatalmazottal sem. A javaslat elfogadásával várhatóan nem kéne végre
az egy napon belül újra összehívott közgyűlésekkel szenvedni.

Üdv,
Skuló Marci