[Tajfutas] Hajógyári-sziget

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Dec. 20., P, 17:47:34 CET

> Más levelezőnek idézet az Elnökség döntéséből:
> A pályázatokban szereplő terepekre a pályázat megjelenésétől letiltás
> van érvényben

Ez nem elnökségi döntés, hanem egy szűkebb grémiumé. Az OB-döntések nem
is járnak az elnökség előtt, miközben a nagyrészt társadalmi munkában
dolgozó - és esetenként nem is nagyon működő - bizottságok ismétlésekkel
teli beszámolói és munkatervei számottevő időt visznek el. Ezen
szerintem mindenképp célszerű lenne változtatni az új (2021-ben kezdődő)
elnökségi ciklusban.

Üdv,
Skuló Marci