[Tajfutas] Hajógyári-sziget

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Dec. 20., P, 17:41:51 CET

Ábel, akkor lehet hogy az egy teljesen új felmérés, és semmi köze a meglévő
gyalogoshoz.
Ezzel a használati jog kérdése okafogyottá is válik.
A letiltás alól felmentést mindíg lehet kapni, de erre nincs is szükség,
lásd előző levelem.
Az biztos, hogy évi két cstszt megrendezünk a hajógyári szigeten, mint
írtam nem tájfutunk :-) de ha kell túraversenynek nevezzük.
Ugyancsak kizártnak tartom, hogy pl a Vizsla SE akinek Nagykovácsiban van a
edzésközpontja, nem eddzen terepem ha ott egy versenyt akar valaki rendezni.

Hegedüs Ábel <abel.terkep at chello.hu> ezt írta (időpont: 2019. dec. 20., P,
17:31):