[Tajfutas] A felnőtt VB után -MTFSZ 50

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Aug. 19., H, 23:24:49 CEST

Szia Boxi,

Én 1977-ben lettem kerettag. 1978-ból található nálam egy jelentés a
válogatott I. félévi munkájáról. Tán még nem osztottam meg a listával
ezt az 5 oldalas kortörténeti dokumentumot. Ha igen, akkor elnézést
kérek az ismétlésért. nem emlékszem vissza arra, hogy az első 1978 évi
norvégiai világbajnokságomról írtam volna (kértek volna tőlem) róla
beszámolót.

Amúgy követendő lenne a "múlt századi szokás", azaz nincs semmi új a nap
alatt.

Ui. egy kis kitérő. Az éjszakai szórakozóhely nevet viselő lapban jelent
meg a Blődli_001 név alatt mellékelt fájl. A kép azt illusztrálja, hogy
az aládúcolt híd a romos épületfalban látható nyílásnál (boltíves
bejáratnál) helyezkedik el? Ha igen, akkor ez egy nagy blődli. Lapjain
végzett krumplipucolás közben vettem észre a félreértelmezhető cikket és
ábráját.

Name: Válogatott jel_1978_1.jpg
Type: image/jpeg