[Tajfutas] HunOr'20

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Aug. 5., H, 23:27:22 CEST

Sziasztok,

Gondoltam megnézem, hogy mit hagytak ki a ZTC sportolói a hétvégi
versenyről való távolmaradásukkal. (Feri! Biztos, hogy jól döntöttetek?)

Viszont az MTFSZ honlapon már találkoztam halálfejjel, fekete árnyékkal
illusztrált fiatal válogatott versenyzői sziluettel, de most, hogy
megnézném a sprinttérképeket, egy lakat jön velem "szembe".

http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/21737/tipus/render

Légyszi, légyszi, légyszi .... A lakat titka, hogy a kulcs nyitja.

Várva a bebocsátásra, üdv.

Janó