[Tajfutas] Játszunk el a gondolattal 4. - az útvonalak

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Ápr. 23., K, 10:36:39 CEST

Sziasztok!

Bár egyáltalán nem érdekelnek már a rangsorpontok (az irrealitásuk miatt),
de kíváncsiságból kérdezem, hogy a Mecsek Open 1. napja - ami végül az
összetett eredménybe nem számított bele - maradt-e rangsoroló?

Üdv:
Kéri Gerzson

Andor és Katalin Vékony <vekony.arva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.
ápr. 23., K, 10:26):