[Tajfutas] Mecsek Kupa 1.nap pályái a RG-en

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2019. Ápr. 21., V, 19:41:53 CEST

Sziasztok

Szerintem az utóbbi idők messze legjobb sprintversenye volt az M1.

Sajnálatos, hogy egyesek felkészületlenségüket, hiányos jelkulcs- és szabályzatismeretüket úgy állítják be, mintha a pályakitűző mindenféle hibákat követett volna el.

Én egy apróságot látok, hogy a vastag szintvonalak keveredtek a lila vonalakkal, néhol épp sorsdöntő helyzetben. Az lenne talán a megoldás, hogy a pálya felülnyomásban legyen, de a lila többi, fontosabb(?) része kiszorítós legyen, és így jobban olvasható.

És a Zsolnay területén is talán jobb lett volna megszakítani a szintvonalakat a kritikus helyeken, hogy ne lehessen feketének nézni. (Engem nem zavart meg, de határeset.)

Aki a rajtnál tévedett, azt még a háromszög előtti szalagozás bejelölése is segíthette volna. Ez a megoldás amúgy szerintem nem teljesen szabályos és szokatlan is, de érdekes.

Ábel