[Tajfutas] Nagy Lajos és a térképrajt

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Ápr. 21., V, 19:27:41 CEST

Megkérném Porgányi Márkot (M21E-TIPO, valszeg ő azért már előrébb járt)
vagy Jóni Jánost (M55B-SAS) vagy Mérő Editet (W35Bshort-VHS) - két
osztrák versenyzőt nem említek meg-, hogy erősítsék meg, hogy "barom"
vagyok.

Tehát, Nagy Lajos rajtját követően nem kereste hangos szóval az utca
közepén futva a térképrajtot, ami tőle balra volt 4-5 m-re.
(Elképzelhető, hogy a térképén nem találta a háromszöget és ezért volt
önmagára kifakadva.)

Pontosan ezen a helyen:
https://www.google.hu/maps/@46.0805508,18.2486629,3a,75y,246.96h,76.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1gbBzPTl0mJwwaZhVtb6Dw!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu

Köszönettel,