[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2018. Sze. 4., K, 00:09:53 CEST

Szerintem meg 9 órakor legyen a "0" idő!
A keletiek, déliek és aki komolyan veszi az OB-t, azoknak előző este már
ugy is ott kell aludni.
De, legalább emberi időben haza tudunk jutni!
Mivel itt OB-ról beszélünk, nem hiszem, hogy a szeniorok spórolását kellene
figyelembe venni.

Gera Tibor

Szabolcs Tornai <tornai.szabolcs at gmail.com> ezt írta (2018. szeptember 3.,
hétfő):