[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Tóth Eszter t_eszter at t-online.hu
2018. Sze. 3., H, 22:59:24 CEST

Kedives Viktor!

Mint nagyon sok gyerekkel utazó budapesti klub edzője maximálisan támogatom a 11 órás 0-időt.

Természetesen a napi 6 óra autózás nem szerencsés, de késő este ismeretlen szállásra megérkezni 25-30 fővel majd vacsorázó helyet keresni nekik nem a legideálisabb forgatókönyv egy OB előtt (máskor se). És akkor a költségekről még nem is beszéltem, bár a kényelmi szempontok ebben az esetben sokkal fontosabbak.

Üdv.
Tóth Eszter