[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 3., H, 22:50:09 CEST

Szia Skulo!

Én még Lókútról sem utazom szívesen oda-vissza ugyanaznap az Őrségbe, pedig innen csak bő két óra az út (az egyik rendezvényünkön kétszer kellett megjárnom, mert a lapotopot itthon felejtettem, azt hittem gutaütést kapok...), de tudom, hogy mások vagyunk.
Ugyanakkor az ONEB-en nyilván nem csak dunántúli és budapesti, hanem Tiszántúli klubok is részt vesznek a 10:00-ai null idő elsősorban miattuk van, ahogy ezt próbáltam Szabolcsnak is elmagyarázni, de úgy érzem nem sikerült. Mindenesetre tényleg érdekelne ezeknek a kluboknak a véleménye.

üdv. Viktor