[Tajfutas] MOBO rejtélyek?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 27., Szo, 21:29:12 CEST

Sziasztok,

A rejtélyek 2/3 arányban megoldódtak.

1. Illetékes "elvtársnő" megkapta azt a térképet, amin nincs cél, és
nála van a labda, hogy a hazai ÁPP oldalon lecserélje a letölthető
fájlt. MOBO oldalon jó térkép van fenn.

2. Továbbra is kérdés.

3. A 44-s pont a versenyközpontban volt egy bemutató, teszt pont, ezért
volt nagyon népszerű.

Az eseményről készült videóitt tekinthető meg
<https://www.youtube.com/watch?v=4PkyP4Q4bio&feature=youtu.be>.

Üdv,

Janó, aki köszöni a Rendezők gyors válaszát.