[Tajfutas] MOBO rejtélyek?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 27., Szo, 19:09:08 CEST

Sziasztok,

Elindult a MOBO rendszer, mint írtam már, elsőre Pécsett. Köszönet érte
Arató Csongornak (POEÜ) és Pillmann Gábornak (PVM).

+ a nagyon attraktív magyar ÁPP oldal <http://tajfutas.hu/app>.

Két-három rejtély máris megfejtésre vár?

1. A fenti honlapon szereplő pécsi térképen van "C" (gondolom "Cél")
kódú pont. Én azt a tájékoztatást kaptam, hogy célok nem fognak
szerepelni a térképeken. Szegeden és a Nagykovácsi térképen sem
található "C".

Ha a térképen van, akkor a valóságban is legyen.

2. A nemzetközi honlap <http://mobo.osport.ee/> megmutatja a játékban
résztvevőket és az általuk fogott pontokat. Hol, hogyan tekinthető meg
az átmenetek teljesítési ideje?

3. A nemzetközi (Észt) oldalon megtekinthetők a térkép/pálya infók pl. a
legkeresettebb (legtöbbet fogott) pontok felsorolása. A pécsi térkép
információs oldalán az szerepel, hogy a második legnépszerűbb pont a
*44-s kódú, amit levelem írásakor már 29-n meglátogattak*. A bibi az,
hogy a térképet jó párszor átnézve, *nem találok rajta 44-s pontot*.

próbálok időben szólni, mielőtt ráereszteném a pályára az örökbefogadott
iskolámat. (Ennek a valószínűsége alulról közelít a nullához. Gerzson,
Gyula - van ilyen?)