[Tajfutas] Ingyen munka

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 25., Cs, 22:28:36 CEST

Szia Miklós,

Nem javítalak ki. Igazad van, az RR versenyeknél biztosan (Nem is ezen
vesznek össze). A lehető legegyszerűbb elmenni egy helyi versenyre,
letenni a 800-1000 forintot. Nyugtát, számlát sem kérni. Úgysem ajánlják
fel.

Lefutni, lekocogni, lesétálni, élvezkedni, dumcsizni és hazahúzni. Max.
a rendezők felé, az orrunk alatt elengedni egy Köszönöm-t.