[Tajfutas] Transmoduls Kupa vs Tájfutó Maraton

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Okt. 25., Cs, 20:56:25 CEST

Sziasztok!

Annyiban szeretném megvédeni a vidéki versenyrendezőket, köztük magamat is, hogy nem gondolom, hogy itt „a cél mindenek felett a nyereség lenne”, szerintem a vidéki versenyek többsége is inkább null szaldós, vagy veszteséges, vagy max a főszervező, térképkészítő befektetett munkáját díjazzák valamelyest, nem gondolnám, hogy versenyképes óradíjjal... Az igaz, hogy én személyesen a konkrét anyagi veszteséget nehezen tudom sajnos bevállalni, mert nincs más forrás, amiből finanszírozzam, én csak a munkámat tudom, kívánom befektetni tájfutó és szakági versenyek rendezésébe, nem a máshol megkeresett fizetésemet.

A viták és összeveszések okát nem igazán tudom megvilágítani, mert magam sem értem, miért kell ilyesmiken ilyen módon vitázni, miért nem természetesen, hogy egyeztetek a másikkal, ha egy már kiírt versenyre rakom rá a saját versenyemet. Sajnos nem akkora még a tájfutók létszáma, hogy ez ne jelentene problémát versenyzőnek, rendezőnek egyaránt.

A mostani esetben meg végleg nem az esetleges anyagi veszteség a fő problémám, hanem a befektetett munka aránytalansága azzal, hogy mennyien élvezhetik annak eredményét. Természetesen felfoghatnám úgy is, hogy nem számít, én mindenáron meg akarom rendezni a Tájfutó Maratont akár 30 embernek is, nem számít, ha ezért még fizetek is, csak legyen enyém az öröm, hogy ez a harminc ember teljesíti az általam megálmodott pályákat. Már nem tudom sajnos így felfogni, főleg úgy hogy nem érzem korrektnek, és teljesen feleslegesnek is gondolom az időpont üzköztetést. Ezúton is elnézést érte elsősorban azoktól, akik szeretnék átélni az élményt, és emiatt nem tehetik esetleg meg, hogy így érzek.

üdv. Viktor