[Tajfutas] Normál távú OB N20E - elemzés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 15., H, 17:14:12 CEST

Kotkodács, kotkodács

Andornak igazat adok. A pályakitűző bezárta magát vagy bezáratták a
terep keleti részére, miközben adott egy szép nagy terület.

A rajthely első ránézésre jó döntés, sok felé lehet indítani a
kategóriákat. (+ jól megközelíthető autóval és a *mobil WC-ket szállító
kisteherautóval is*.) Ezt követően viszont jószerivel mindenki egy
óramutató járásával ellentétes kört teljesített, kivéve pl. a F-N21E
futókat és szenior hölgyeket.

Miért kell hurok egy ilyen szép, nagy területen? Gondolom, jó kis
forgalom volt azon a részen, "hanyasra mész", "muti (Mutti) mit fogtál
most" kérdések tömkelegével. (Lásd. melléklet) A rajt pl. lehetett volna
a N 20E 15. ponttól 100m -re Ny-ra a letörés alatt menő szekérúton.

N20E- rövid lett, 7 vagy 8-s, 11 vagy 12, egyik-egyik elhagyható, 14 úgy
200m ÉNy-ra a ösvény végére, 16 elhagyható, 20-23 pontokat
köldökzsinórként köti össze a köztük haladó betonút. (Lásd. melléklet)

Üdv,

Janó, az okostojás