[Tajfutas] rajt- és célkarantén + rajtszám kérdése

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2018. Okt. 9., K, 21:49:01 CEST

Sziasztok,

Segitene nekem valaki abban, hogy a versenyszabalyzat
melyik pontja irja elo a karantent? Mert en ilyet, igaz
feluletes olvasas soran, nem talaltam. Egy pontot latok,
ahol a karanten hianya etikatlan versenyzoi viselkedes miatt
ovast eredmenyezhet, de ha ez bekovetkezik, az mar regen
rossz.

Koszonettel, Gyula

Ui. Emlekszem egy bakonyi ejszakai OB-ra, ahol celkaranten
volt (hogy minek, nem tudom). Az eso vegig torkaszakadtabol
omlott, a lampam a 2. pont utan mar alig vilagitott. Felpalyanal
mar hipodermiaval kuszkodtem. Szerencsere celbaerkezesem utan
nem sokkal - talan valami emberseges okbol -, a celkarantent
feloldottak. Koszonet erte! Ovas nem tortent, a karanten feloldasa
az eredmenyeket nem befolyasolta.