[Tajfutas] frissítés és embertelenség

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 9., K, 14:20:17 CEST

Barátaim,

Megtaláltam amit Miklós levele után megakartam keresni.

Előtte annyit, hogy dr. Gombocz János tanár úr (talán most jól írtam le
a nevét) a TF-n oktatás során mondta: Ha egy párkapcsolatban az egyik
fél magasabb igényszintre lép és azt nem követi a másik fél, akkor annak
válás lesz a következménye. Na már most, nekem magasabb igényszintre
kell lépnem, és a szentélyemben rendet kell raknom. Különben ....

El is kezdtem, lásd. a mellékelt fotókat. Ha készen leszek, akkor a
második képen, a háttérben látható polcrendszer legfelső sora fog
dominálni a szobában. Jó munkához idő kell.

Amit kerestem, a NOF POSTEN 1982/4 számában található "Vigyázz rám,
Einkvan!!!) feliratú kép. (Nem tudok arabusul.)

Amúgy, akkoriban az O-Ringenen is ez a megoldás vitte még a prímet,
mellette voltak kemény kartondoboz WC-k, benne fekete nylon zacsi,
szabadon elhelyezve egy hangár épületében.

Ui. Mit tegyünk, ha pálya közben jön ránk a sza...? Vigyük haza a
gatyeszben?

Name: Kupi_1.jpg
Type: image/jpeg