[Tajfutas] frissítés és embertelenség

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2018. Okt. 8., H, 19:12:52 CEST

Kedves Zoli!

Teljesen egyetértek veled abban, hogy a meglévő szabályt be kell tartani.
Azonban ezt a korábbi hozzászólók sem vitatták, valamint Szabolcs levele
sem erre vonatkozott. Ha jól értem Szabolcs azt vetette fel - kissé
provokatív stílusban, hogy a jelenlegi szabály rossz (sport szakmailag
hibás) és a 60 percnél kisebb győztes idejű pályákon is szükséges frissítő
adása. Várjuk az ezt alátámasztó (vagy cáfoló) érveket! Tényleg minden
pályán kell frissítő vagy van egy minimum táv/győztes idő ami alatt valóban
nem szükséges?

Üdv,
GM

Zoltan Szlavik <z.szlavik at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 8., H,