[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Zakarias.Janos torekves at yahoo.com
2018. Nov. 30., P, 19:03:21 CET

Nem terveztem hozzászólni, de az utánpótlás problémái miatt mégis megteszem. Az, hogy a hegyifutóktól próbáljunk bárkit is átcsábítani, értelmetlen próbálkozás, eddig sem járt sikerrel.
Az viszont, amint egy edző kolléga felvetette, hogy az idei Diákolimpián síró gyerekeket lehetett látni a célban (és a pályán) csak részben igaz. A Diákolimpia idestova 30 évvel ezelőtti bevezetése, sőt még a megelőző Úttörő Olimpiák megrendezése óta MINDEN ÉVBEN ez tapasztalható. Nem tudom, hány gyereket vesztünk ezzel évente, de egy is több mint kellene. Találjunk megoldást erre! (selejtező stb).
A másik, hogy tényleg jó lenne egy edzői (utánpótlás edzői) fórum. Az évenkénti "kötelező" fejtágításon, ahol egyébként sok fontos dolog elhangzik, éppen erre, az eszmecserére nem marad idő.

Dr. Zakariás János
+36-70-425-2414