[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2018. Nov. 30., P, 10:10:13 CET

Egyet szögezzünk le, engem soha nem bántott az ha valamiben jobb voltam
valakinél, mitöbb, a kárörvendés egész skáláját a magaménak tudhatom, de
itt azért kicsit másról van szó. Létezik maga a hegyifutás mint sportág,
van szövetsége is, azt hiszem a MASZ-on belül.
Jó kérdés persze hogyha nem az ő szövetségük rendszerében de az ő nevükkel
rendezünk versenyt, akkor mennyire illdomos eltérni az ő szabályaiktól, de
én biztosan rossz néven venném, ha valami hobbit meghirdetne egy tájfutó
versenyt és valami egészen más idétlenséget kapnék az arcomba.
Nekem ez a nézőpontom. Az meg hogy valakinek az anyagi bevétel is fontos ha
versenyt rendez. Hát nem tudom, számomra még nem ördögtől való. Döntsön a
piac! És ez igaz a horror összegű terepfutó versenyekre is. Akinek ez
kell... mindenkinek jogában áll hülyének lenni.