[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Nov. 30., P, 09:53:09 CET

Sziasztok!

Meg ott nincsenek egyesületek, akik rosszat szeretnének a másik
egyesületnek .......
Nincsenek(!) az országos vezetésben személyek, akik a sportág jobbítása
helyett a saját és a barátaik érdekeit nézik .....
Ott az innováció az elsődleges, amit nekünk itt ötvözni kellene a
hagyománnyal.

Ez egy ing, ne vedd fel, ha nem a Tiéd!

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Pap Attila <papattila at petrolterv.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov. 30., P,