[Tajfutas] kategória összevonás és rangsorpont

Hajdu István hajdui at ett.bme.hu
2018. Jan. 20., Szo, 19:42:48 CET

A rangsorpontok engem sem érdekelnek, csak az a fontos a számomra, hogy legyenek a teljesitokepesseghez illő pályák. Ehhez tudni kell, hogy 65-70 év környéken bekövetkezik az az állapot, hogy a szakszerű, rendszeres edzessel mar a teljesitokepesseg nem tartható fenn, a teljesítmény csökkenés csak lassithato (l. rekreáció elmélet alapműveit). Szoktam emlegetni, hogy mi jo páran 70 fölött mar protezisekkel, pacemakerrel birkozunk a palyakkal. Szerintem ennek az akceptalasa Gombi felvételének a lényege.

Üdv. Hajdu István

Az iPhone-omról küldve